marți, 30 martie 2010

Viata contra-timp

Sunt pe fuga...ma duc la ore...asa ca o sa fiu foarte scurt.

Tot mai mult in ultima vreme, omul contemporan este pe fuga. Sa ma gandesc eu de exemplu, azi. Desteptarea la 7, o revista presei scurta, scurta de cateva minute pe internet, imbracare in 5 minute, toaleta in alte 5, imi planific seminarul in tot acest timp, adun rapid hartiile cu care am de umblat azi...si fuguta la seminar. Pe drum, navigand in viteza printre alti oameni grabiti...mai ma gandesc la seminar si imi fac planul de bataie pe ziua de azi.
8-10 - seminar cu o grupa. Azi facem Ecuatii diferentiale liniare cu coeficienti constanti.
10:12 - pauza. Trebuie sa fug la banca, pe drum ma opresc sa legalizez o groaza de hartii pentru sustinerea de doctorat si ma interesez cam care e treaba cu legatul tezei. Daca am timp, ciugulesc un corn, ceva...
12:16 - inca doua seminarii. Printre pauze sper sa apuc sa corectez cele doua referate pentru teza, si mai trebuie sa vorbesc si cu doi colegi.
de la 16 incolo - drum acasa, mancare, daca mai am timp mai lucru ceva si pe informatica, trebuie sa finalizez lista de emails cu cei carora le trimit rezumatul tezei, trebuie sa scot la imprimanta 3 exemplare de teza, 2 de rezumat in romana si 2 in engleza, poate am noroc si imi fac putin timp sa mai arunc cate un ochi si la tembelizor...e meci de UCL azi ;)

Concluzia...o sa fiu contra-timp. Iar pentru mine, nu fac mare lucru. Iar asta se repeta...zilnic. Si, utie asa ajung cu gandul la un articol care mi-a motivat acest post de azi pe site la adevarul: Nu preţuim destul o resursă care a devenit foarte scumpă: timpul.

Si, ma mai duce cu gandul...la o melodie...;)


Ar mai fi multe de scris...o sa incerc sa continui mai tarziu. Dar acum...trebuie sa fug, nu mai am...timp!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu