miercuri, 31 martie 2010

Studentia si viata de golan

Sa nu ma judece cineva gresit, si eu am fost student si, cei care ma cunosc stiu ca nu am fost usa de biserica. Din contra ;)

Dar, comparat cu ceea ce se intampla in prezent, ma simt si sunt de moda veche. Nu zic ca studentii trebuie sa fie sfinti, dimpotriva afirm ca daca nu isi traieste studentia cu cateca chefuri si iesiri pe la o terasa la o bere sau poveste, atunci e degeaba student. De aici insa si pana la ce se intampla in prezent e cale lunga de tot; exagerat de lunga dupa parerea mea.

Afirmam acum cateva zile ca a venit primavara, motiv de bucurie pentru toti. Dar, in acelasi timp, pentru mine si motiv de nervi. Nervi mari, si multi, pentru ca odata cu venirea caldurii au venit si noptile nedormite si presarate cu scandal. A venit primavara, si odata cu iarna alungata de ea s-a dus linistea mea. Seara de seara, asist la acelasi spectacol urat din fata caminului: zeci de studenti care beau de sting, injura, canta, fumeaza si urla mai ceva ca locatarii unei gradini zoologice. La asta se adauga si zgomotul motoarelor turate la maxim, pentru a evidentia zecile de cai putere invers proportionale cu numarul de neuroni ai posesorilor. Si eu am fost student, si pe vremea noastra erau pline terasele de studenti care "lecturau" cate o bere, doua...dar nu era circ in fata caminelor sa nu te poti odihni toata noaptea. Am coborat intr-o seara pe la ora 19 pana la magazinul din fata caminelor ca sa cumpar niste oua si o smantana si aflu cu stupoare ca se terminase toata berea. Bere, care tin sa precizez nu era deloc putina, am vazut cu ochii mei dimineata cand plecam la ore cum se facea aprovizionarea. Exact cum am vazut in atatea dimineti pe la ora 7 acelasi peisaj dezolant cu mormane intregi de seminte si doze de bere goale, aruncate peste tot prin curte.

Iar ca sa nu zica lumea ca vorbesc aiurea, postez doua poze facute azi dimineata inainte ca femeile de servici sa inceapa sa faca curat.





Politia nu se baga...portarii caminului nu se baga...nimeni nu are nici o treaba...iar golanii isi dau in petec fara nici o treaba. Bine ca parintii is buni, si le dau bani ca sa se "educe"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu