marți, 23 martie 2010

Programul aero-rabla

Titlu mare si frumos cu litere de o schioapa pe site la realitatea: CSAT: România va cumpăra 24 de avioane F16 second hand


Se pare ca a inceput programul rabla in varianta aerodinamica. Cel putin, cam asta imi trece mie prin cap cand vad acest titlu. Am citit si articolul, si am ramas la aceeasi concluzie. Ce sa-i faci neica, trebuie sa-si vanda si americanii astia undeva rablele. Si decat sa se chinuie ei cu ele, nu mai bine ni le dau noua pe cap, si mai fac si un banut cinstit?

Dar care or fi cauzele acestei "achizitii"? Hmm...

Eu cred ca am ramas fara multe miguri, si nu prea mai avem cu ce sa facem accidente. Pana cum o vreme asistam tot cam la doua/trei luni la cate o stire si exclamam...uite frate, a mai picat un mig. Dar, daca se termina lotul de miguri, ce ne facem? Iata si solutia...cumparam niste F-16 second-hand, si continuam cu stirile in care reiteram pentru a n-sprezecea oara ca un obiect mai greu decat aerul este atras de catre pamant cu o forta direct proportionala cu greutatea sa.

Hehe...ce academic suna...:)) Astept pe Daniel Iancu sa-si schimbe melodia, sa adapteze pentru F-16 :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu