sâmbătă, 20 februarie 2010

Despartiri - Noi inceputuri

Nu m-am inmuiat, si nici nu mi-au dat lacrimile, asta e clar. Insa, totusi, e un moment memorabil, pe care nu il pot trece cu vederea. Dupa atatia ani in care au prezentat impreuna Observatorul de pe Antena 1, Sandra Stoicescu si Lucian Mandruta renunta la emisiunea care i-a consacrat.

Vorba vine, renunta, pentru ca mai mult ca sigur cei doi nu ar fi facut asta fara sa le fie impus de sus. Cam asta este insa legea firii, nimeni nu ramane la infinit intr-un loc, fie ca ne place fie ca nu, la un moment dat trebuie sa ne ducem.

Nu m-am uitat la jurnalul de stiri respectiv decat de foarte putine ori in acesti 7 ani. De fapt nu prea ma uit la jurnalele de stiri de la tv, prefer presa scrisa, mai putin incarcata de comercial si drama. Si nici nu am fost un fan al celor doi comentatori, evident.
Ramane insa totusi un mic detaliu asupra caruia vreau sa insist. Acesti doi oameni au muncit 7 ani intr-o echipa. Asa cum spune si Lucian, a stat la munca mai mult decat a stat cu copii sai. Meseria pe care o practica este una egoista. Bine platita, nu am nici o indoiala, insa egoista. Si, cam asta e adevarul, nu am motive sa cred ca nu e asa. Cei doi vor continua in cadrul televiziunilor voiculesciene, dar probabil ca nu vor mai beneficia de acelasi factor de popularitate si impact pe care l-au avut. Si, nu cred ca a fost ceva regizat in lacrimile Sandrei, chiar daca risc sa par sentimental. Cand investesti atata energie si timp intr-un proiect ce se intinde pe 7 ani, mi se pare normal sa te implici emotional si sa devii sentimental atunci cand trebuie sa renunti la el.

In fine, evolutia isi urmeaza cursul ei natural. Vor veni noi prezentatori care ne vor amuza cu greselile lor de dictie. Iar dupa acestia altii, si tot asa. Fiecare sfarsit sau despartire e de fapt un nou inceput. Pentru altii! Nimic nu e etern, totul se schimba si se transforma.

Ps. Oare mama tuturor dinozaurilor, T-Rex-ul stirilor de la Pro-TV, Andreea Esca, cand pleaca? :D

2 comentarii:

  1. am vazut si eu momentul si intr-adevar, nu cred ca lacrimile sandrei erau regizate, dar inca o data in plus, mandruta a incercat sa-i "fure momentul"...ceea ce nu mi s-a parut nici colegial, nici fair-play. de altfel plecarea ei cred ca a fost fortata, din cauza lui. mandruta poate sa stea mai mult pe-acasa in urmatorii 7 ani, ca tot se plangea intr-o emisiune ca are 3 copii si il innebunesc cu problemele lor...eh, andreea esca, ea sta in alta barca si vasleste mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda... am prins si eu un direct finalul, deosebit!!! de retinut ideea de echipa, si faptul ca a fi angajat inseamna de cele mai multe ori sa stai mai mult cu seful decat cu familia

    acuma stau si ma intreb... oare daca as fi fost suficient de las sa renunt, la gamato, la tooluri, sau la visele mele, oare as fi plans, atunci sau mai tarziu? cert e ca acuma mi-ar da si mie lacrimile, desi a renunta e scos din ecuatie mai de multa vreme!

    oare cum ar fi o zi din viata mea fara sa lucrez pe tooluri, sau la planurile pe care ni le-am facut? altceva decat trist nu imi vine in minte...

    RăspundețiȘtergere