luni, 18 ianuarie 2010

Rasul ne face mai buni

Sa radem impreuna cu Bran.

Pe numele real Oliver Hardy, alaturi de prietenul sau Stan(Stan Laurel) ne-a descretit de atatea ori fruntile cu filmele lor inconfundabile. De ce am ales aceasta zi pentru a scrie despre ei? Pentru ca azi, 18 ianuarie 2010 se implinesc 118 ani de la nasterea lui Bran. Nu e o cifra rotunda, recunosc, insa cautand pe internet azi ce evenimente s-au petrecut de-a lungul timpul in aceasta zi, mi-a sarit in ochi numele sau. Si, nu am putut sa nu rezist tentatiei de a-mi incepe saptamana cu un zambet care sa ma faca sa-mi amintesc de cascadorii rasului din copilarie, care sa ma binedispuna si sa ma faca sa fiu mai bun. Pentru ca e adevarat, rasul ne face mai buni.
  • Rasul si veselia sunt sarea si piperul vietii, si in acelasi timp singurele lucruri omenesti.(Calistrat Hogas)
  • Rasul e ca soarele: alunga iarna de pe chipurile oamenilor.(Victor Hugo)
  • Daca nu am putea sa radem, am innebuni cu totii.(James William Buffett)
Viata e oricum scurta si plina de greutati. Ne zbatem sa trecem peste dificultati, sa realizam ceva in timpul petrecut pe pamant, sa ramana ceva in urma noastra. Dar, sa nu uitam sa si zambim, sa ne bucuram de viata, sa incercam sa ne pastram umanitatea prin aceasta simpla manifestare a veseliei - rasul. Si sa nu-i uitam pe Stan si Bran, doi oameni care in parerea mea se ridica la acelasi statut de nemuritori despre care vorbeam si in alte posturi anterioare. Ne-au facut sa radem pe noi si pe atatea generatii. Ne-au adus zambetul pe buze pe vremea comunismului cand nu prea aveam motive sa radem.

E cineva oare peste 25 de ani care sa nu fi auzit de Stan si Bran???

Stan si Bran - Petrecere la Hollywood - gamato.ro

Un comentariu:

  1. si mie imi place sa rad, chiar daca uneori mi se zice ca rad cam mult :)

    Dar pentru ca rasul este sanatos prefer sa rad de cate ori am ocazia :D

    RăspundețiȘtergere