duminică, 3 ianuarie 2010

Vacanta!

Gata...acum pot sa declar si eu cu sufletul impacat....savarsitu-s-a!

Nu stiu de ce, probabil ca e de vina stilul meu prea alert in care-mi traiesc viata, dar in fiecare an patesc acelasi lucru. Astept sa vina sarbatorile de iarna cu vacanta asociata, iar dupa cam 10 zile declar ca m-am saturat si abia astept sa ajung iarasi la lucru. Tot anul colind ca m-am saturat de munca si vreau si eu niste zile de vacanta sa ma relaxez, sa dorm mult si sa ma trezesc la 9-10 dimineata, sa stau in pat si sa ma uit la televizor... Iar cand in sfasit sunt in vacanta, sa ma trezesc ca un apucat tot la 7 dimineata, sa stau in pat cateva ore si dupa aia sa ma vaiet ca ma doare spatele, sa ma uit la TV putin si dupa aia scarbit sa il inchid pentru ca fie nu e nimic, fie e difuzat vre-un film pe care l-am mai vazut de n-spe ori sau e prea "condimentat" cu pauze publicitare. Colac peste pupaza, ma si apuca o brusca furie proletara si am chef de munca de ma speriu si eu.

Imi doresc vacanta iar cand aceasta vine, imi doresc sa se termine. Paradoxul omului vesnic nemultumit...heh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu