miercuri, 20 ianuarie 2010

PSD schimba seful?

Nu sunt fan PSD, din contra as putea zice. Dar, nu sunt nici indiferent la ce se intampla in jur. Si momentan, din ce am eu impresia, scapam de "prostanacul" lui Iliescu.

Cel putin, asa am eu impresia. Se pare ca l-a afectat rau de tot flacara violeta. Intamplator m-am uitat ieri si pe TV la stiri, sa vad ce se mai intampla, si am observat ca tot mai multe voci din PSD cer capul lui Geoana. Mitrea ii cere demisia din fruntea partidului si a senatului, Severin il considera principalul vinovat pentru pierderea alegerilor, Hrebenciuc declara ca nu stie cu cine sa voteze, lui Iliescu ii e dor de un congres serios cu dezbateri si polemici, Nastase nu zice da, dar nici nu unei candidaturi, Ponta face pe desteptul si rade batjocoritor. Iar sarmanul Geoana e tot mai invizibil, ascuns dupa aceeasi flacara violeta.

Nu o sa plang dupa el, asta e clar. De mult am spus ca taica Ilici are dreptate, e un "prostanac". Moale si slab, fara o atitudine care sa inspire barbatie si incredere, m-am mirat de multe ori cum mama naibii a putut Geoana sa fie ambasador al Romaniei in SUA. Totusi, vorbim de SUA, nu o tara bananiera din lumea a treia. Sau, poate ca tocmai aceasta moliciune sa-l fi ajutat sa joace si el un rol de YES-Man? In fine, nu prea conteaza.

Cum nu prea conteaza nici daca dispare sau nu cam orice politician de la noi. Aluatul e acelasi, doar spoiala e diferita.

Oare cand o sa avem si noi niste politicieni care sa inspire incredere, care sa ne faca sa mergem la vot pentru a-i sustine si a da un vot pozitiv, nu unul negativ impotriva altui candidat? Ok, pica "prostanacul", dar cine vine in locul sau? Iarasi Nastase cel manjit? Mitrea, sindicalistul emancipat? Diaconescu, eternul candidat bun la toate? Aceleasi fete, aceleasi mutre acre si care nu vor ridica stigmatul de partid rosu de pe fata PSD. Nu ca mi-ar pasa daca se alege praful de partidul respectiv oricum !

2 comentarii:

  1. Ca sa fie siguri ca partidul se destrama eu propun sa il aleaga sef pe Vanghelie ca el le rezolva toate problemele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca toti politicieni sunt afectati de flacara violeta:d....mai grav e ca si o multime de cetateni:p

    RăspundețiȘtergere