sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Cati bani as da sa imi indulcesc ziua?

Depinde de cat de multa bere pot bea.

Acesta este raspunsul la intrebarea formulata intr-un articol pe care l-am citit in timp ce-mi faceam revista presei. Intr-o scurta enumerare ne sunt prezentate acolo cele mai scumpe deserturi din lume. Cum arata clasamentul?
Diamond fruitcake - 1,65 mil. dolari
Diamond Fruitcake
Strawberries Arnaud - 1,4 mil. dolari
Platinum Cake - 130.000 dolari
Frrozen Haute Chocolate - 25.000 dolari
The Fortress Stilt Fisherman Indulgence - 14.500 dolari


Ce sa-i faci..unii saracii nu au bani de bere, si n-au ce face amaratii, trebui sa se multumeasca si cu o ciocolata cu diamante si aur.

Ptiu drace...mare e orgoliul omului si utata poate sa fie mandria asta a noastra. Mi se face scarba cand vad fumurile celor scapatati care nu mai stiu pe ce sa arunce banii doar ca sa arate ei lumii ca ce bine o duc. Asta in timp ce mii de oameni mor de foame si frig in toata lumea.

Cu asemenea deserturi garantez ca nu mi-as indulci ziua, ci din contra ar fi amara ca pelinul. Urata si prosta meteahna mai e si trufia asta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu