sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Repere la prezidentiale.......

Doamne, iarta-ma pe mine fariseul...dar, ma jur ma injur...mi se pare stupid!!!!!! E absurd oameni buni!!! Acuzati-ma de ce vreti voi...absurd, diletantism, ridicol....ce vreti voi, si ce va taie capul....NU-MI PASA!!! Si, pe scurt...MI SE RUPE!!! Sa va .... politica, sa va .... realitatea...sa va .... mentalitatea, daca sunteti barbati adevarati, va lansez o provocare: cine rezista 30 de minute cu mine, are votul meu!!!

Si nu va dau 30 de minute....pt ca aia e mult. Va fac reducere....ca e super oferta....va dau trei intrebari. Si mai mult, mi se rupe de ce ziceti voi, ...papusilor....doar indrazniti sa raspundeti!!!

1. Ce vreti de la viata?

2. De ce vreti sa fiti presedintele Romaniei?

3. De ce sa va dau votul meu?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu