luni, 9 noiembrie 2009

Hic....

Da, eu cu cine votez???

Stau doamne si ma minunez, oare ce am facut noi romanii ca sa meritam o asemenea arie de selectie. Ia sa vedem...

  • Traian Basescu.
    Betivul din mine il sustine. Cand sunt beat, nimeni si nimic nu ma incalzeste. Toti sunt dusmanii mei, ma iau in piept cu toti, ma lupt cu toti, pentru ca eu sunt puternic, orgolios, si obisnuit sa tai si sa spanzur pe nava mea...eu sunt capitan! Ce sa mai vorbim, cand stau si ma gandesc la toti mosierii si oligarhii care au ajuns sa se lafaie in averi si lux, in timp ce eu sarmanul capitan sunt nevoit sa duc epava numita Romania la loc sigur, singur impotriva tuturor! Nu conteaza ca nu am facut nimic in 5 ani de mandat, nu conteaza ca m-am certat cu toti, nu conteaza ca de pe nava mea au fugit pana si soarecii, speriati de iminenta unui naufragiu, conteaza doar ca eu sa conduc, sa fiu deasupra tuturor, mai ales asupra celor sapte ministri din semi-guvernul Boc, vorba catecului...Sapte insi pe lada lui, i, ho, ho... ...lada capitanului, i, ho, ho...si-o sticla cu rom...BASE PRESEDINTE!!!

  • Mircea Geoana.
    Comunistul din mine il sustine. Si ce daca e un "prostanac" si are in spate oameni gen Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Dan Voiculescu? Las ca si Base ii are pe Adriean , Vasile Blaga, Elena Udrea, fracte-su Mircea Basescu... Important e ca e un fost diplomat, are soacra bogata, si un ras mult mai elegant decat marinelul. Nu conteaza ca PSD-ul lui a furat de a rupt din tara in ultimii 20 de ani..ce?...adica ceilalti nu au furat? Poporul roman e un popor de hoti asa ca sa strigam impreuna cu Marian Vanghelie...GEOANA PRESEDINTE!!!

  • Crin Antonescu.
    Liberalul din mine ii acorda increderea lui. E domn, elegant, are cel mai elegant discurs dintre toti candidatii. Si ce daca asupra lui umbresc scandaluri si acuze gen..repetent, omul lui Dinu Patriciu? Parca Basescu o fi avand in jurul lui numai genii. Parca Becali are doctoratul in filosofie, sau Vanghelie o fi doctor in filologie. Omul lui Patriciu, omul lui Voiculescu, omul lu dracu sau lacu...nu tot aia o fii? Omul are nume de floare, e liberal...ce mai...ANTONESCU PRESEDINTE!!!

  • Sorin Oprescu.
    Intelectualul din mine il sustine. Om destept, cu patalama de medic, si-a ros coatele din greu pe bancile scolilor, a invatat atat de mult incat s-a dilit si acuma viseaza doar autostrazi suspendate care inconjoara romania asemeni unei fundite de martisor. Plus ca nu are pe nimeni in spate vizibil. Bafta ca e si sanchi, are un stil de a vorbi mai ceva ca si Base. Imi pun mari sperante in domn doctor, sper ca operatia domniei sale de lobotomizare a poporului roman sa fie o reusita, sa nu mai simitim nimica, macar atata. OPRESCU PRESEDINTE!!!

  • Corneliu Vadim Tudor.
    Nebunul din mine ii acorda incredere totala. E perfect pentru o tara ca a noastra. Nimeni nu ar fi mai in masura decat marele bard sa ne prescrie cura de medicamente si curent vitala redresarii noastre ca si popor. Plus ca impreuna cu prietenul sau Gheorghe Funar ne poate ajuta scapam de UDMR, aceasta plaga nationala care a fost prezenta in fiecare guvernare precedenta si si-a urmarit propriile interese. VADIM PRESEDINTE!!!

  • George Becali.
    Microbistul si parvenitul din mine il sustin. Mantuitorul natiunii romane, razboinicul luminii, singurul si adevaratul crestin din tara asta, el reprezinta solutia tuturor problemelor noastre. Facem frumos in jurul tarii din granite un gardut inalt, iar apoi incepem si behaim linistiti prin treburile noastre, pentru ca nu mai avem de ce sa ne facem griji, pastorul suprem o sa vegheze asupra noastra. Si ce daca e mitocan si incult? Da Basescu nu e mitocan cu pasaricile lui? Da Vanghelie e mai destept? Becali e singurul care a reusit sa se puna in calea derbedeilor si huliganilor de la Steaua, si a si invins. El e singurul capabil sa ne introduca in baza de date a celor 20 milioane de cetateni romani care pot sa primeasca interdictie in stana numita Romania. Asa ca, el e solutia problemelor noastre... BECALI PRESEDINTE!!!

  • Kelemen Hunor, Remus Cernea, Ovidiu Iane, Constantin Rotaru.
    Buni si astia, noua generatie merita si ea o sansa. Toti sunt buni pentru romania, personalitatea mea multipla gaseste ceva fascinant la fiecare dintre ei si ii sustine pe fiecare in parte fara nici o urma de ezitare! TOTI PRESEDINTE!!!


De ce nu putem oare sa ii alegem pe toti? Si sa-i adunam pe toti in casa poporului, impreuna cu toti parlamentarii la festivitatea de investire in functie? Dar toti, toti pliticienii sa fie acolo fara nici o exceptie.
Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!

Sunt gata sa pun la bataie salariul pe o luna, si fac pariu ca o sa gasesc inca 1 milion de romani satui de tot si de toate care sa faca acelasi lucru, numai sa scapam de toata clasa asta politica murdara si infecta...

Un comentariu:

  1. Si eu m-am saturat de tot ce ce intampla in politica si as vrea si eu, ca majoritatea romanilor, o schimbare in bine ca de schimbari in rau am avut destul parte.

    RăspundețiȘtergere