duminică, 26 iunie 2011

Pasol na turbinca, ciorti!

Sincer sa fiu, am vrut sa incep acest post cu "Pasol, Vidma, na turbinca!", insa dupa cateva secunde de meditare, am hotarat sa fiu totusi mai cu cap decat subiectii acestui post si sa prefer "Mars in turbinca diavolilor!" unui mult mai acid "Mars in turbinca moarte!"

Odata ca trebuie musai sa vorbesc la plural, si apoi pentru ca totusi, sa faci pe cineva "moarte" mi se pare cam dur, desii sunt sigur ca pe altii nu i-ar deranja. Plus ca "diavolilor" suna asa cumva a alint, mai uman, aproape dragostos in anumite conjuncturi (nu ca ar fi cazul aici). Si, fie ca ne place, fie ca nu, trebuie sa fim putin ingaduitori, pentru ca noi i-am ales, noi ii meritam. Nu ma refer aici individual, ci ca si popor, asa cum si actiunile lor se reflecta asupra tuturor, ne reprezinta. Ce-si face omul cu mana lui, se cheama lucru manual ;)

Dar, sa termin cu introducerea si sa trec la subiect. Ce a generat acest post a fost recentul atac al prea-slavitului conducator Basescu la adresa regelui Mihai, si o serie de declaratii ce au urmat lui. Includ aici declaratia "live" facuta de domnul presedinte, pentru a fi clar pentru toata lumea.
Clar, ce mai! Presedintele romaniei isi da in stamba, acuza in direct pe fostul monarh de tradare, si il face "sluga la rusi".

Pe de alta parte, am dat un search pe goagle-ul lui Vanghelie, ca nu mai tineam minte exact cum se zice, si uite ce am gasit...
In urma cu cinci ani, presedintele Traian Basescu era de o cu totul alta parere. In Raportul Comisiei Prezidentiale pentru analiza dictaturii comuniste, asumat de presedinte in 2006, abdicarea din 1947 a Regelui este descrisa ca fiind "unul din marile abuzuri ale comunismului in Romania".
Abdicarea Regelui este descrisa in Raport ca fiind una "fortata" si drept unul din marile abuzuri ale comunismului in Romania. Este precizat si aportul Moscovei care "l-a obligat pe tanarul rege Mihai I sa accepte transferul de putere catre un guvern care, din toate punctele de vedere, intruchipa dictatura comunista in ascensiune". Istoricii au demonstrat ca puterea Regelui era una "formala" si ca se pregatea instalarea regimului comunist. "Mai mult, aceste campanii de arestari ( n.r. - ale conducerii PNT) au pregatit terenul indepartarii ultimei institutii ce mai lega Romania de democratie, monarhia", mai scrie in documentul elaborat de istorici la Palatul Cotroceni si asumat in fata Parlamentului de catre presedinte.
Cam s-a sucit d-l presedinte si se contrazice pe sine insusi...dupa cum vad eu...nu? :D

Nu ca m-as omora eu prea tare cu regele Mihai, insa parerea mea de simplu om, care am fost invatat sa gandesc cinstit si corect, mi se pare stupid si imoral ca tu, in calitate de presedinte al Romaniei, sa faci asemenea afirmatii la adresa unui alt conducator al tarii tale, in varsta si pe care toti istoricii cu staif il absolva de orice vina, pe care casele princiare din intreaga lume il respecta. Mai ales, cand acesta a fost amenintat ca daca nu semneaza abdicarea nu i se mai garanteaza securitatea si sute de studenti care fusesera arestati pentru ca au participat la o manifestatie pro-monarhista vor fi executati. Ca si nota personala, Mihai avea atunci cam 26 de ani, adica varsta la care tinerii placintei dau cu masina peste oameni, beizadelele buzate si rujate se dau prin bamboo si isi prezinta gentile Louis Vuitton prin parlamentul Europei. Insa deh,...este un tradator!

Si apoi, asta ca asta..dar iata ce mai imi vazura ochii ieri pe toate siteurile marilor ziare din Romania: "Daca ar fi fost Traian in locul Regelui, ar fi spus: impuscati-ma, nu ar fi abdicat!". Uite linkurile...sa nu se zica ca ma gasesc eu in treaba:Mari figuri is in familia asta, ma jur! Parca incepe sa-mi fuga mintea la marile dinastii din istorie, cand vad cati oameni "eminamente bolnavi" is in familionul asta. Astept cu nerabdare chiar sa vina si "a mica, a lu tata" sa ne explice si ea cum e cu "istoriile astea moderne, pe care le inventeaza famelia lor" si cate ar fi facut "tati" daca ar fi fost el in locul lui x, y sau z in istorie. Bag seama ca daca am fi avut vreo 20 de Basescu de-a lungul istoriei sa ne carmuiasca cu intelepciunea unui capitan de cursa lunga trecut prin multe si "uns" cu toate alifiile, Romanica noastra prapadita ar fi fost buricul pamantului!

Stati bre fratilor nitel...da nu cumva voi ne conduceti de cativa ani buni? De aia traim asa bine? Si de aia avem atata coloana vertebrala? Adica vii tu si-mi zici mie ca daca era Traian in locul lui Mihai ar fi primit gloantele cu pieptul dezgolit si cu zambetul pe buze, ca nu s-ar fi lasat calcat in picioare de rusi si comunisti? Tu, care de atatia ani taci din gura la orice comenteaza ungurii si te milogesti la usa UDMR ca sa poti mentine o majoritate fragila? Adica, acolo nu mai e vorba de demnitate frate?

Ete cine s-a gasit sa ne tina morala in tara asta! Si atunci, sa nu va mire titlul...;)

Aaa, sa nu uit bre...stati asa, ca mai am ceva in poseta! Se putea sa lipseasca din circul asta faptura gingasa si diafana cu nume de Elena? Evident ca nu, a sarit sa-si apere mentorul!
Udrea il apara pe Basescu de "regalisti": "Ce faceau cand il alergau prin anii '90 prin aeroport si nu-i dadeau voie Regelui Mihai sa intre in tara?"
Remarc ipocrizia, si de data aceasta s-a manifestat plenar, si la asa-zisii analisti politici si la politicieni!
Na bine tu Nuti tu, ca bine le-ai mai zis-o de data asta...remarc si eu "ipocrizia" aia de care vorbesti tu asa bine cu gurita aia a ta frumoasa...of of, si mai mai...traian stie....:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu