marți, 17 august 2010

Ciocu mic, acu eu sunt la putere!

Fraza celebra, pentru cei care au urmarit cat de cat ce se intampla prin politichia damboviteana.

Autoarea este o doamna parlamentara foarte dasteapta de felul ei - Anca Constantinescu, iar tinta domniei sale era un grup de pesedisti. Si se pare ca replica a prins chiar in partidul tinta, daca e sa ne uitam la ultimele "realizari" ale acestui grup parlamentar.

Micul Titulescu taie si spanzura in ograda proprie si se indreapta cu pasi rapizi spre o dictatura pe care o anticipam de altfel intr-un post anterior pe blog. Nu a stat mult pe ganduri, si l-a atacat primul pe marele si eternul "perdant" Geoana doar pentru a-l provoca. Iar cand "prostanacul" a replicat, nu a stat mult pe ganduri si i-a dat un ultimatum "taci din gura pentru 6 luni, sau esti out!". Geoana este in continuare sustinut in functia de presedinte al senatului, dar legat de maini si de picioare, doar pe post de marioneta ambulanta. E clar ca lumina zilei ca totul a fost o capcana pregatita de ala micu ca sa-si arate muschii si sa stie clar toata lumea cine e seful. Si la fel de clar e ca "dragostea lui Mihaela" a dat din nou cu stangul in dreptul atunci cand a intrat in jocul lui Ponta.

Din partea mea, duca-se toti pe apa Dambovitei la vale, ca nu-mi pasa. Dar, circul tot ma amuza, chiar daca clowni mi's urati.

Cel mai mult si mai mult mi-a placut o caricatura gasita pe site la gandul:

Asta micu e pus pe fapte mari, si ca sa creasca trebuie sa pape dinozauri. Sa vedem cine e urmatoarea tinta ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu