marți, 18 mai 2010

Ras cu plans...balega de manz

Va mai amintiti expresia asta?
Poate ca unii nici nu au intalnit-o pana acum, dar eu da. Si mi se pare ca se potriveste de minune legat de ceea ce o sa tratez mai jos ;)

Deci, sa incepem. Sunt in pauza de doua ore intre seminarul de dimineata si cel de la pranz si pentru ca afara ploua si e urat, mi-am adus laptopul cu mine la scoala sa nu stau doua ore de pomana. Iar cum dimineata nu am apucat sa-mi fac revista presei, acum e un moment prielnic. Si peste ce imi cad ochii...o stire pe realitatea.net potrivit careia "Pensionarii vor trece mai uşor peste criză dacă sunt ajutaţi de nepoţi".

Autorul acestei cugetari extraordinar, mirovolant de inteligenta este domnul Sebastian Lazaroiu. Consilier prezidential!!! Si acu, se facu lumina si in tartacuta mea asta proasta ce o port pe umeri!!! Iata de ce vine d-l presedinte cu masuri de criza care inseamna sa taie si sa spanzure in veniturile pensionarilor si bugetarilor. Domnia sa a fost bine sfatuit, de consilieri "luminati" gen d-l Lazaroiu, sa recurga la astfel de masuri, pentru ca vezi doamne, pensionarii vor fi ajutati de cei tineri. Dar, sa citez exact "iluminata" sursa
Din fericire, există această solidaritate între generaţii în România. Nu există în alte ţări. Acolo familiile merg pe drumuri diferite. La noi, în schimb, părinţii, bunicii, copiii se ajută între ei. Există aceste reţele de rudenie care încă funcţionează şi care sunt specifice societăţilor tradiţionale mai degrabă, dar funcţionează, şi asta îi ajută şi pe unii şi pe ceilalţi. Bunicii îşi cresc nepoţii, îi ajută pe tineri să poată merge la serviciu, iar copiii îşi ajută cu bani părinţii


Acu ati priceput toata lumea? Norocul nostru ca ne ajutam unii pe altii. Pe baza aceleiasi masuri putem sa "traim bine" in urmatoarea perioada, iar daca va fi nevoie, vom mai reduce o tura pensiile, ca o sa-i ajute si stranepotii pe bunici. Draga mea sotie, imi pare rau sa-ti spun, dar vezi ce si cum faci, ca bebe ala ce trebuie sa vina trebuie sa iasa gata echipat de munca, sa poata sa-si "ajute" la nevoie bunicii si "strabunicii". Aaaa...stii ceva, mai bine ar fi mama draga sa-l nasti direct cu salopeta si vorbind germana, spaniola si engleza, sa poata merge dincolo la munca cat mai repede.

Asta e solutia oameni buni! Puneti-va repede la facut copii toti, ca ei o sa ne scoata din criza. Nu statul roman, care intre noi fie vorba e doar o gluma, menita sa imbogateasca niste "intelecturi luminate" gen d-l Lazaroiu, d-na Udrea si alte "genii", ci mila membrilor familiei fata de cei mai in varsta, nepotii pensionarilor. Cu cat ii facem mai repede, cu atat o sa creasca mai repede iar noi o sa stam si o sa traim pe spatele lor. De fapt...ce ma mir...doar la noi se inregistreaza destule "stiri de scandal" cu mame care nu au implinit inca 16 ani. Or fi stiind ei tiganii si ei ceva, de isi casatoresc odraslele asa repede!

Bravo d-le Lazaroiu...solutia este geniala!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu