marți, 4 mai 2010

Impozitul pe fite

Ultima traznie din capul d-lui Berceanu - "taxa pe fâţă".
În Italia, de exemplu, cine îşi cumpără o maşină cu un motor peste 1.999 cm cubi plăteşte uneori încă o dată cât maşina, o taxă. La noi sunt atâtea fâţe care umblă cu Q7 şi atâţia ţopârlani, bine-mersi. La fel pe a doua, a treia, a şaptea casă în proprietate plăteşti mai mult. De ce nu am face şi noi la fel?


Nu sunt un simpatizant al d-lui ministru al transporturilor...din contra. Insa, in privinta asta cam are dreptate. Mi se pare normal ca aceia care au mai multe proprietati de acelasi tip sa plateasca mai mult. Cam asta e si ideea impozitului progresiv, pe care o agreez in aceeasi masura. Mai ales ca la romani, moftul e la putere. Chiar imi doresc sa vad manelistii, tiganii si toti parvenitii care se lafaie in lux si opulenta platind. Spunetii invidie daca vreti, nu ma deranjeaza sa fiu facut invidios, insa m-am saturat pana peste cap de fite si figuri din partea unor ignoranti fara scoala si cultura care conduc lumea dupa bunul lor plac doar pentru ca au bani.

Astept insa sa vad cand va fi aprobata o asemenea lege...nu de alta, dar asta o sa insemne ca politicienii nostri de doi lei sa se taxeze pe ei insisi si pe odraslele lor. Ca doara nu eu sunt ala cu mai multe proprietati si Q7 ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu