luni, 9 aprilie 2012

Traiesc!

Si respir...si suflu...si poate ca las si o urma pe pamant care sa ateste trecerea mea...care sa fie marturie ca am fost si eu pe aici prin preajma, bagator in seama...un ilustru necunoscut in cautare...

Toti cautam...toti suntem ilustri...dintr-un anumit punct de vedere fiecare dintre noi este "L'ombelico del mondo!". Si, asemeni lui Roberto Benigni in al sau "La vitta e bella" exclam si eu plin de trairi...Buongiorno principessa! Buna ziua viata, buna ziua lume, buna ziua voi toti cei din jur...va urez tot ce e mai bun si tot ce e mai de bine! Va urez tot...dar nu ofer nimic. As vrea sa o fac...dar nu depinde de mine...as vrea sa fac o lume mai buna...dar nu depinde de mine....as vrea...dar nu pot!

Sau...poate nu vreau. Poate sunt un las. Poate sunt un incapabil. Poate sunt un infrant. Poate sunt un alt sclav al sistemului. Singur, umil, visator...sunt! Si exist! Si traiesc! Si...visez...

Si ce daca? Lumea merge inainte....isi urmareste inexplorabil cursul spre infinit. Sunt, respir, traiesc si muncesc...dar oare exist? Nu pot sa fiu atat de ipocrit incat sa nu recunosc ca am indoieli. Ca tremur...ca sufar singur in tacerea mea...ca nu am curajul sa recunosc ca sunt un...OM? Un OM ca voi toti, ca toti cei care ma inconjoara, cu dragoste sau simpatie, cu ura sau dispret...sunt un OM ca oricare dintre noi...doar un OM!

Si, ca un OM, revin...reincep sa innod firul frant al gandurilor mele, refac haosul organizational din mintea mea...mai destept dar tot prost...mai intelept dar tot naiv...mai copt dar tot tanar...mai Eu, dar parca nu tot Eu...

...parca e ceva in plus...sa fie un an...sa fie niscaiva experienta...sa fie timpul...

Un comentariu:

  1. no futui... asa ceva... mai rar
    si.. ascunde multe... nezise... rumegate... simtite.. in tacere... cumva...

    de parca tocmai te trezesti la viata... o alta viata... cumva...

    oricum ar fi.. BRAVO!! pt. ca esti un INVINGATOR!! esti inca aici! si inca te lupti! asa cum poti! ca oricare altul, care inca vrea ceva. de la el in primul rand! si astia nu-s multi... ;)

    si amu sa intepretez restul :P
    de ce ai vrea sa lasi ceva in urma ta? poate pt. cei care te-au cunoscut, si acolo fara doar si poate lasi, ca restul, chiar nu stiu daca conteaza ;)

    poti sa faci o lume mai buna, pt. tine in primul rand, cu si pt. cei care consideri ca merita... in rest... domnu cu mila... de ce sa fii lombelico delmondo? cu cat vezi mai multe si treci prin mai multe, nu prea iti mai doresti asa ceva, si devi din ce in ce mai umil, cand iti dai seama cat de mic esti, in comparatie cu viata in sine...

    nu vrei... poate :P
    las si incapabil? ma indoiesc
    infrant? nu inca ;)
    sclav al sistemului? inca da :P
    singur? nu prea.
    umil si visator?? hmmm :)))
    de existat? cu siguranta :P
    de trait? aici e mai complicat :)

    un OM poate fi totul, dar si nimic
    suntem creatori, asa am fost definiti, si e foarte mare lucru. si apoi mai este liberul arbitru... decare eu de curand am aflat un pic mai multe...

    experienta si timpul se cumuleaza... si pana la urma asta si conteaza, si ce faci cu ele pt. tine si cei din jurul tau... ;;)

    haai, capul sus, mestere!! ;)

    cu drag,
    acelasi, dar mai nu stiu cum un pic in plus :P
    -gusti

    RăspundețiȘtergere