sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La revedere 2010, bine ai venit 2011

Dupa o lunga pauza datorata piticutului care a intrat in viata noastra acum aproape 11 saptamani si programului meu super incarcat din primul semestru, am gasit putin timp pentru introspectie interioara.

Cum a fost 2010 pentru mine? Ce a insemnat el?
Hmmm...probabil ca a fost cel mai bun an din viata mea. Nu ma refer aici la bun in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca au fost si anumite neimpliniri, si dezamagiri. anul a fost bun, in sensul ca a fost un an bogat in evenimente, un an in care am trecut si prin bune si prin rele, un an implinit in care am stiut ca traiesc.

Enumerand in ordine cronologica, in 2010:
- am aflat ca voi fi tatic al unui baietel
- am terminat (in sfarsit, ALELUIA!) si eu parlitul ala de doctorat in matematici cu care ne tot chinuiam reciproc cand el pe mine cand eu pe el
- am reusit sa-mi duc familia (adica consoarta din dotare si pe mine) la mare. Drum greu si anevoios cu masina personala, dar a meritat fiecare secunda. Si ce ne-am mai plimbat peste tot.... Da cum s-au dus banutii
- am contribuit decisiv la "condamnarea pe viata la traiul conjugal" al unor finuti
- si cel mai important s-a nascut Andrei, mica noastra comoara cacacioasa si galagioasa

De ce a fost rau nu vorbim, ca a trecut, s-a dus, si am scapat. Au fost destule si rele, dar nu conteaza, privim cu optimism in viitor si luam in brate o vorba veche "cele bune sa se-adune, cele rele sa se spele".

Ce asteptam de la 2011?
Aoleu...mai 2011, daca ai stii tu cu cat "interes" te-am asteptat noi romanii in general, si familia noastra in particular, cred ca nu mai veneai. Da mai bine nu-ti spun, ca dupa aia poate te sperii :P

Doar atat...sa-l aud pe Andrei gangurind cat mai repede, sa inceapa sa umble si mai ales: sa-si faca treburile in olita cat mai repede, daca se poate chiar de ieri

Iar voua tuturor celor care ati avut rabdare sa cititi aceste randuri pana la capat, va urez un An nou fericit, plin de impliniri si bucurii si multa sanatate voua si celor dragi voua! La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu